Oldalak

2013. február 5., kedd

Album

Sziasztok!
Legutóbbi bejegyzésem főleg a Szent Johanna Gimiről szólt, ebben a bejegyzésben is meg szeretném említeni. Szombaton felrakták a Facebookra az Örökké , azaz az SzJG 8 borítóját. Túlzások nélkül simán mondhatom, ez lett a legeslegszebb. Színben is, mert egyrészt senki sem gondolta hogy ilyen arany-világosbarna lesz, mindenki zöldre, narancssárgára, lilára gondolt, mivel az eddig nem volt. Szép.Vitathatatlan. Csak bírjam kivárni március 8-ig.

De mivel ez egy gyurmás blog, nem maradtok új ékszerek nélkül. Szóval mielőtt azt hinnétek ( hozzáteszem:jogosan) hogy eluralkodott rajtam az SzJG, cáfolnám. Csak egy kicsit.
Szóval, visszatérek az eredeti tárgyhoz, mert megint elkalandoztam. Mióta "újra visszatértem", főleg csak rózsákat készítettem, bár 1-2 mást is. Nekem ezek a fodros szélűek nagyon-nagyon tetszenek, szóval hordom is őket, és kiderült , hogy nem csak nekem.
A sok hablatyolás után jöjjön néhány ékszer, amik mostani kedvenceim :


//// Itt lennének a képek, de kicsi technikai probléma miatt csak később kerülnek beszúrásra ////

Nagy nehezen, de csak eljuttam végre a bejegyzés címének magyarázatához, mert eddig téma sem kapcsolódik az album szóhoz. A suli kapott egy ilyen lehetőséget, hogy nem tudom pontosan, de lehet hogy az egész iskolából mindenki csinálhat magának egy albumot, amibe 26 tetszés szerinti képet tetszés szerinti sorrendben rakhat be. A méretét még nem tudom pontosan, de kb. 10cm-es lesz. Én úgy gondoltam, hogy viszek be az ékszerekről képet, mert akkor legalább lesz egy albumom róluk, illetve bemutathatom itt a blogon és a Facebookon is. Eredetileg hétfőre kellett volna bevinni a képeket pendrive-on, be is vittük elég sokan, de végül holnapra kell vinni, és akkor majd sorba rendezzük meg ilyenek. És mivel hétfőre kellett vinni, a vasárnap délután nagy részét a képek keresgélésével és szerkesztésével töltöttem. Én kb. negyed annyi időre gondoltam mint amennyire ténylegesen szükségem volt, szóval már nem jutott idő ide a blogba írni, pedig szerettem volna. De hála a könnyű szerdai napnak, most bepótolhatom azt ami vasárnap elmaradt. Képekkel majd akkor jövök, ha készen lesz, remélem hogy minél hamarabb.
Ma suli után voltam a Piac utcai kreatív boltban, ahol kivételesen nem gyurmás dolgokat vettem, hanem üveglencsét és hozzá alapokat, valamint pont a szobámhoz illő lila akrilfestéket, amivel majd le fogok festeni egy jövőbeli nyaklánctartót, mert a mostani megoldás semmit sem ér. Majd remélhetőleg, ha kész lesz ( ami tuti nem ma lesz) hozok róla képet.
A képekért elnézést kérek, majd ha gépről leszek, akkor beszúrom őket a helyükre. Remélem hamarosan újra tudok írni, addig is : Be creative ;)))

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése