Oldalak

2012. július 27., péntek

Eredmények, újdonságok

Sziasztok!!!!
Itt vagyok, csak a héten nem nagyon tudtam bejegyzést írni. Vagy későn értem haza, vagy filmet néztünk, egy nap meg nem volt kedvem írni! De most itt vagyok, teljes vállszélességben, újdonságokkal teli kosárkával, mint Piroska:D Ugyanis mint a facebookon megosztottam, ma (legalább is délelőtt) sütős-szerelős nap volt. Igaz, hogy a héten nem készítettem olyan sok dolgot, de néhány fontos gyurma is volt benne, amit  nem akartam a hétvégére szalasztani. De ahhoz képest egy hét alatt sok gyűlt össze. Nézőpont kérdése. Egyébként ma lezárult a 2. közvélemény-kutatás. A kérdés az volt, hogy hol követtek gyakrabban. Kiváncsi voltam erre, hogy inkább a blogot nézitek, vagy a facebook oldalt, vagy esetleg mindkettőt. Ide nem írok talán olyan sokszor mint a Facebookra, de ezek hosszabbak. A facebookra általában infókat szoktam kipostolni, ide meg inkább "regényt" írok!  A nyertes pedig a blog, 4 szavazattal és 1-1 szavazatot kapott a facebook, és az, hogy mindkettőt egyformán nézitek:D Az eredmények ismeretében pedig megpróbálom nem elhanyagolni a blogot. DE azért a facebook oldal se kerül a süllyesztőbe, csak megpróbálok ide többször írni. A facebookos kérdést ki fogom törölni, mert egyrészt téves, másrészt már leszűrtem belőle azt, amiért feltettem:D A kérdés az volt, hogy szerintetek jó ötlet animés figurákat készíteni? Nyolc igen és egyetlen nem érkezett, és a " nem" szavazat egy olyan embertől jött, aki igennel is szavazott.  Figyeljétek az oldalt, és a blogot, mert új kérdéseket fogok feltenni, és számít a véleményetek! Valamint, hogy a facebookról is essen több szó, már 79-en vagyunk!!! Rettenetes gyorsasággal haladunk a 100 felé. Azért is örülök , mert a múlt és az az előtti héten nem nagyon növekedtünk. Jó hír, hogy megtaláltam azt az üvegcsét, amit múlt héten vettem, de rejtélyesen eltűnt, és csak ma találtam meg. Azért jó hogy megtaláltam, mert tervezek vele valamit, ami egyenlőre titok! A képekből hiányzik néhány, mert azok ajándékok lesznek, és majd csak az új gazdájukhoz kerüléskor rakom fel, hogy ne rontsam el a meglepit!
És a képek:
Nyan cat fülbevaló:(aki nem ismeri, az sürgősen nézzen utána)















Jégkristály kék rózsa gyűrű:




Az internetet elfoglalták a mémek. Az egyik kedvenc mondatom tőlük: (Nem mondod?-os nyaklánc)



Jake a kutya: (a Kalandra fel c. sorozatból)



Apple-jeles kitűző:



Ceruza fülbevaló:



Mára ennyi, remélem holnap tudok írni:D



























8 megjegyzés:

  1. Noos,a kedvencem a YOu Don't say-es nyakláánc bár másszínbe jobban tetszene....
    és a jégkristály szerű rózsa füli
    Jó fotózást és gyúrmázást! :)

    VálaszTörlés
  2. cső cső látom van chat zsír zsír de minek? erre még a halál se jár. csak egy elmebuggyant ír magába -_-
    nekem is tetszene a you dont széj ha nem fos színe lenne de hagyjuk mert hányom kell
    ami meg a nyan catet illeti olyan feje van mintha a star warsból Yoda behúzott volna neki....gondolom direkt van így...
    ez az oldal tiszta nyali fali cukor máz...hányingerem varemélem most írsz is nekem vissza nem csak betojsz és csendbe maradsz

    puszi és ölelés:P XDXDXD

    VálaszTörlés
  3. Nem vagyok elmebuggyant te szerencsétlen!
    kiváncsi vagyok hogy te hogy csinálnád meg -.-"
    Ha nem tetszik nem kell nézni

    puszi és ölelés a drága anyu...mindegy....

    VálaszTörlés
  4. úgy látom hogy "nagyon érdekel" az oldal, mert mindig olvasod:D

    VálaszTörlés
  5. miért te jobbat csinálnál tegyél képet és majd eldöntjük!!!!!!!! ha meg nem akkor menj máshova kritizálni mert itt senkinek nics szüksége rád!
    Nikkancspanda♪♫

    VálaszTörlés
  6. am cuki az apple kitűző!
    nikkancspanda♪♫

    VálaszTörlés
  7. Fú nukkancs panda komolyan most megijedtem XDD inkább csinálj magadnak google fiókot paraszt -_-

    VálaszTörlés
  8. Sziasztok!Manó^^♥ vagyok!
    Tetszik az oldalad!És gyönyörűek az alkotásaid!És mind nagyon ötletes :)
    A rózsa nagyon szép és gyönyörű ^^

    Várom a következő bejegyzést!Remélem minél hamarabb lesz!:)


    xoxo,

    Manó^^♥

    VálaszTörlés