Oldalak

2012. július 24., kedd

Tervezett új dolgok

Sziasztok!
Először is azzal kezdeném, hogy facebookon nem növekszünk! Nem tudom mivel tudnálak motiválni titeket, ezért ha van ötletetek, írjátok le kommentbe! Pedig már sokszor hangsúlyoztam, hogy ha elérjük a 100 rajongót, új játékot indítok! Osszátok az oldalt, a blogot:D Remélem nemsokára tényleg meg lesz a 100 lájk.
Egyébként tegnap azért nem írtam, mert gyurmáztam, és gondoltam hogy egy napot kibírtok nélkülem. Lehet hogy mégsem? Nem tudom :") Szóval tegnap elkészült Nyan Cat. Szerintem aranyos lett, viszont arcot majd sütés után rajzolok neki! És elkészült Purple&Brown-ból Purple, a gyurmafigura, de Brown is készülőben van! És a többi ötletet is szépen lassan valósítom meg:) Egyébként a facebook-oldalt is frissíteni fogom, előbb-utóbb belekerül a jegyzetekbe a :postázási tudnivalók :) Mert eddig a rendelőknek emailben írtam le, de hamarabb tudja meg, ha már az oldalon látja:D
A szavazást elindítottam facebookon, de tévesen. Mert igazából  az animációs sorozatok/filmek animációs szereplői nem animék. Csak a japán rajzolással készült emberek, Azt hiszem. Meg a Pokémonok. Talán. Tehát félre értés ne essék, nem teljes stílusváltásról van szó,csak csupán egy kis megújulásról. Mert nem csak az ételes ékszerek a jók, bár eddig főleg azokat csináltam, no meg rózsákat. De szerintem nagyon édes például Rilakkuma, a maci. Valamint a kawaii dolgok.(egyébként Rilakkuma is kawaii) Mert ha rákeresek a google képek-ben arra hogy kawaii, akkor aranyos arcocskás ételek/állatok-at hoz ki. Pedig a wikipédia nem ezt hozza ki, hanem szimplán azt hogy a kawaii az aranyosat jelent japánul, és hogy ez náluk nem csak az aranyosságot, hanem mást is jelent. Tehát ha azt mondom hogy kawaii, akkor erre gondoljatok:D De ezek mellet fogok animációs sorozatszereplőket is készíteni:. (csak az aranyosokat)
Ez a bejegyzés olyan aranyos lett, tehát ha nem baj akkor csak kawaii képeket raknék be! :$

Az imént említett Rilakkuma: (a barna)



















Állatkák:






















Zöldségek:
























Vegyes:




















1 megjegyzés:

  1. Szia! :D
    Juj ezek állatira cukik :D *u*
    Nekem az első és az utolsó kép tetszik,azon meg a ceruza, a felhő és a jobb felső sarokba a süti :D
    Várom már a képeket! :)
    Jó fotózást!

    VálaszTörlés