Oldalak

2012. szeptember 18., kedd

Jó régóta nem írtam...

Üdvözlehelletem! :)
 Már több mint két hét telt el azóta, hogy nem írtam új bejegyzést. Remélem nem haragszotok ezért, de bele kellett kicsit rázódni az új suliba és magába a sulikezdésbe is. Így nem tudtam ide feljönni olyan sokat, bár Facebookon valamennyit voltam fent(főleg hétvégenként) de csekkoltam mindig Pillecukor Műhely emailjeit és a sajátomat is. Kicsit jegeltem a gyurmázást is, de hétvégén alkottam egy-két dolgot, valamint kipróbáltam egy új gyurmás technikát, amit magamtól találtam ki:) nagyon jó ékszereket tudtam velük készíteni. És az eredmények képekben:
Superman bedugós füli, szintén az előbbiekhez hasonló technikával, amit az elsősavató ihletett:













Egyenlőre ennyit kísérleteztem, de van sok új tervem ilyen megoldásokra. Akit érdekel bővebben a technika, írjon nekem, és én szívesen elküldöm neki:)
Az előző bejegyzések egyikében beszéltem a matyókról, amiket még a múltkor sikerült kisütnöm és szerelnem. Így megmutathatom a magyar népi motívumos ékszereimet, egyenlőre még kicsit kezdeti stádiumban vannak, de azért nem annyira rosszak szerintem:P
Vörös matyó virág füli:














Vanília színű matyó virág:






















 Volt még egy piros matyó virág gyűrű, de azt nem tudtam lefotózni. Valamint egy vanília matyó füli, amit nem tudom miért nem rakott be a szerkesztettek közé, szóval azt majd a következő bejegyzések valamelyikében megmutatom:) Egyébként ha észrevettétek, megváltoztak a vízjelek a képeken. Mostantól remélhetőleg mindig ilyen formában lesz a képeken a felirat. Egyrészt mert ez szerintem olyan kis szép*-*, másrészt meg jobb mint az eddigi. A betűtípus, amelyre átváltottam, a Walt Disney Script. Igen, ezzel van a Walt Disney felirat írva:) Facebookon az egyik idézetes oldal ezt használja, és volt az egyik képük alatt egy komment, hogy 'hogy írtátok rá az oldal nevét? milyen betűtípussal?'. Rákerestem a Google-ban (hiszen a Google mindenki jó barátja) arra hogy Walt Disney Betűtípus, és le is töltöttem. Nem tudtam hogy hogy, és hová kell bemásolni ahhoz, hogy használni is lehessen. Találtam egy videót, amin nagyon jól látszik hogy mit kell csinálni. A lépések után már bármely gépen lévő program használhatja. Ennyit erről. Egyenlőre.
 Arról még nem beszéltem, hogy milyen volt az első két hét a suliban. És kicsit beszélek is róla, hogy megtudjátok, hogy miért nem írtam. A suli nagyon jó, az első benyomás pozitív volt, és azóta is ez a véleményem(bár nem sok esély volt arra hogy ez röpke 2 hét alatt megváltozzon). Megvan az első jegyem is. (ami természetesen ötös) Pozitívum, hogy azt gondoltam, nehezen tudom megszokni azt, hogy minden nap hat órám van, ami nevetségesnek tűnik, mert sokaknak van 7. , sőt 8. órájuk is de nehéz volt heti egyszer hat órát heti négyszer hat órára váltani:) De ezzel nem volt gond, bár a hétfői hatodik óra kicsit lassan telik. Csupán 3 nap kellett ahhoz, hogy minden teremhez odataláljak. Rájöttem az elvre, bár azt addig is tudtam, csak képtelen voltam elraktározni az agyamban. De hamar sikerült, szóval most már  mindenhová odatalálok egyből. Ennyit a suliról. Még az első nap, hétfőn elkezdődtek a Hip-Hop edzések, és elkezdtem járni rajzszakkörre is. Még csak egy volt, de nagyon jó volt:)
 Olyan sok minden van most a fejemben, hogy csak írnék és írnék, össze-vissza cikázva hasonló és különböző témák között, könyvről, zenéről, kreatív boltról, a kedvenc tantárgyaimról, a rövidtávfutásról, az újfajta rózsáról, és a fotózásról, hogy bármennyire akartam tegnap és tegnapelőtt fotózni, vagy az idő, vagy az időjárás nem engedte. Szóval próbálok holnapra összehozni egy kevert bejegyzést, ami hasonló lesz ebben a bekezdésben leírtakhoz. Remélem addigra nem(és valószínűleg nem) fogom elfelejteni mindazt, ami most a fejemben van. Jobb lesz ha leírom egy lapra, hogy holnap miről akarok írni. Ez az! Lassan eljutok odáig, hogy jegyzet jegyzetelő jegyzetfüzetem legyen>.<
Valószínűleg ennek az az oka, hogy túl régóta nem írtam, és túl sok közölni való gondolat van a fejemben. Holnap még néhány képpel, meg a fent leírtak kivesézésével jövök! :))

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése