Oldalak

2012. szeptember 2., vasárnap

Hello Szeptember!

Sziasztok!
Már időtlen idők óta nem írtam. Ha azt vesszük hogy milyen gyakorisággal szoktam írni, akkor bizony tényleg rég írtam. 10 napja írtam, ami alatt próbáltam még kihasználni az utolsó nyári napokat..és készülődtem kicsit a sulira is.
Kihasználás alatt a későn fekszem, későn kelek dolgot beiktattam, és sikerült is általában 10-11-ig aludni. Augusztus elején ez nem sikerült, úgyhogy jó volt kicsit többet aludni. Néha azért sem sikerült hamar elaludni, mert nagyon meleg volt a szobámban..
A héten elkezdtem befedni a 17 könyvemet, de sehogy sem akart sikerülni. Ugyanis a fólia amit vettünk, nagyon rossz minőségű... Na de kezdem az elejétől: Minden évben be szoktuk fedni a könyveket egy olyan öntapadós fóliával, ami teljes egészében öntapadós és a könyv belsejébe kell visszahajtani a szélét.Ötödik óta én fedek, vagyis ötödikben nem fedtünk, év végére az ellenőrzőm és még néhány könyv(nem az én hibámból) úgy nézett ki mintha egy tornádóba került volna és utána visszajött volna. Hatodikban befedtem mindent, a maradék fóliákból és azt hiszem hogy vettünk is, mert nem volt elég. Tök jól sikerültek tavaly, tök jó volt a fólia, semmi gyűrődés, semmi buborék. Idén viszont vettünk egy másfajta fóliát. Csak akkor jöttem rá hogy milyen rossz a minősége, amikor elkezdtem vele fedni. Először egy azért nem sikerült(legalább is azt hittem hogy ezért nem sikerült) mert a csavarodás miatt nagyon kunkorodott a széle. Több se kellett nekem, a szobámba kihúztam egy részét a fóliának, és könyveket pakoltam rá. Egy éjszakán át így volt a fólia. Reggelre, vagyis kb. 11 körülre  levettem róla a könyveket. Berajzoltam és kivágtam a könyv méretéhez passzoló fóliát. És ebből többet is, mert sok ugyanolyan méretű van. És egyszerűen NEM SIKERÜLT! Mindig tele lett bubikkal és gyűrődésekkel olyan szinten, amin már csak az segített volna, ha lehúzom és visszarakom a fóliát bubimentesen. Csakhogy a fólia olyan vékony, hogy ha felszedem a könyvről, soha nem lesz egyenes, mert meggyűrődött. És ha ez még nem lenne elég, volt mikor normális lett az eleje, de akkor természetesen rossz lett a hátulja, és ha a hátulját jól csináltam meg akkor az eleje lett rossz. Több nap próbálkoztam, de a harmadikon feladtam!! Eléggé olyan típus vagyok aki megcsinál bármit, bármennyi idő alatt is. Tehát van hogy félbehagyok valamit de valamikor úgy is befejezem. De ezt képtelen voltam folytatni.
Tegnap aztán végre találtunk a Müllerben ilyen fóliát. Ki volt bontva egy a fóliából, megnéztem, és rájöttem hogy ez jó lesz. Akkor megvettük. Jöttünk vele haza, én már vártam hogy kipróbáljam, de előtte még ebédeltünk(házi burrito, nyami:) és utána már kezdtem is. Az elején hozzá kellett szoknom az új anyaghoz, de aztán rájöttem a tökéletes taktikára, aminek az egyik lépését kétszer, figyelmetlenség miatt elrontottam, mert egyben húztam le a papírréteget a fóliáról. De sikert könyvelhetek el, ugyanis a tegnapi napon sikerült 10 könyvet befedni! Éljen, már csak hét maradt..Plusz még a füzet és könyvcímkéket is meg kell írnom, ki kell választanom mindegyik könyvre a megfelelőt, és rá kell ragasszam. Ennyit a könyvekről, remélem tanulságul szolgált, de mindenképpen azt, hogy nem volt unalmas. Az évnyitó pénteken volt, és nagyon unalamas volt. Sőt, kitörte a cipő a lábam, így még most is fáj!
Elindult még két hete a játék, amit azért indítottam, mert sikeresen elértük a 100 lájkot. A feladat nem vonzott olyan sok mindenkit mint az 50-es játéknál, sejtem hogy miért. Mert nem csak a lájkolás, megosztás, komment írás hármasa volt, hanem meg is kellett hívni egy embert, ami (megmondom őszintén) csekély dolog  azért, mert megnyerhetsz egy nyakláncot. Ezzel nem kényszeríteni akarlak titeket, hanem csak mondom hogy  ez kicsit furcsa arány..Hogy 50-60-ból 23-an jelentkeznek, és NEKTEK köszönhetően immár 127(!!!!!)-ből ami nagyon sok, köszönet érte minden lájkolónak!! csak 12-en. Ti tudjátok:) Apropó! 127-en vagyunk, és ez nagyon gyors haladás ahhoz képest hogy milyen nehezen jött össze a 100 lájk. Lassan indult de sikerült. Ha minden jól megy ma, akkor négy körül akarok sorsolni. A múltkoritól eltérően most a random.org-on található List Randomizer-rel fogok sorsolni. Mindenkinek sok szerencsét kívánok!!
Tegnap meglepődtem, amikor azt láttam hogy a facebook oldalra írt egy oldal, a Cute World/ Aranyos dolgok világa. Termékcserét szeretne, és leírta hogy mennyire tetszenek neki az ékszerek. Örültem neki, bár vegyes érzelmekkel fogadtam, ugyanis mostanában a facebookon egyre több a csaló, aki más gyurmásoktól/kézművesektől csal ki "termékcserével" ékszereket, amit aztán pofátlanul árul. Csak hogy említsek egyet. A Facebookon Z-kreatív kuckó néven futó oldal CSALÓ! Több Kézműves oldalon is próbált termék cserézni. Sajnos volt aki bedőlt neki, ez van. Szóval megnéztem a Cute worldöt, és láttam hogy nagy valószínűséggel nem csaló, mert van 1500lájkja, és több visszajelzés az oldalon arról, hogy megérkezett a csomag és nagyon köszöni. Szóval meglátjuk ezt a termékcsere dolgot. Minden esetre a blogban majd követhetitek az eseményeit mert mindenképpen le fogom írni!
És akkor a hosszú-hosszú írás után csemegézzünk azokból az ékszerekből, amik nem kerültek bemutatásra.

A mostani egyik kedvencem, a Jake füli:
















Extra lógós bajusz füli:














A legnagyobb kedvencem, a bagoly Holddal füli,  és megjegyezném, hogy a Hold világít a sötétben:)














Pálcikás jégkrém füli:













Szintén extra lógós patkós-lovas fülbevaló:(egyik best)













Narancsos-csokis muffin füli:














És végül de nem utolsó sorbaan a gumikacsa füli:)













Jó hosszú lett a bejegyzés, talán ez a leghosszabb eddig. ÉS ne feledjétek, ma még jelentkezem a játék nyertesével!!!

3 megjegyzés: