Oldalak

2012. július 7., szombat

Egy fárasztó nap után

Sziasztok!
Ti mit csináltatok ma ebben a melegben?? Igaz hogy ma nem volt olyan nagyon magas a csúcshőmérséklet (kb. 3°C-kal volt hűvösebb), de nagyon melegnek éreztem. Ezért strandon voltunk:) Nem bírtam volna ki víz nélkül. Az biztos hogy a víz és a sok mozgás leszívott rendesen, ezért most kicsit fáradt vagyok. Holnap remélem sütni fog a nap, mert egy kiadós alvás után nekiállok fotózni. Igyekszem minél több újdonságot felrakni, csak ezek már nem újdonságok. Vagyis nekem. A tegnapi képek tényleg extra frissek voltak, mert volt köztük olyan is, amit előző este csináltam. Viszont most olyan dolgokat kéne fotóznom, amik már több mint egy hónaposak. Bár ezek se mondhatók "öreg" gyurmáknak, mégse frissek. Közben pedig gondolkodom az újdonságokon, hogy mivel rukkoljak elő!:)
 A bejegyzésből most sem maradhat ki a Facebook. Van egy "lelkes" rajongóm, akit igazából ismerek, hiszen a barátnőm! Csupán "néhány" képet lájkolt, amit köszönök neki(ezért lett 43 értesítésem). Remélem ha elolvassa, tudni fogja hogy rá célzok!
 Tegnap sietnem kellett, úgyhogy nem tudtam megmutatni mindent, ami a tarsolyomban volt. Íme :

Fimo effect narancssárga áttetsző gyurmából készültek ezek a rózsák. Remélem visszaadja a kép, azt amit élőben látok, hogy csodaszépek. Bedugós füli lesz belőlük:
















Türkiz rózsa medál, béna fotó :)






















Almazöld rózsa medál:





















Szintén effect gyurmából, sötétkék glitteres rózsák. Ezekből is bedugós fülbevaló lesz:















Fimo effect gyurmából készült óriási rózsa nyaklánc, aminek a megnevezése "rózsakvarc". Tényleg úgy néz ki, mintha abból lenne. Babarózsaszín masni díszíti.Ez az abszolút kedvencem ;)















Színes nyalóka kitűző: (ez sajnos a képen nem látszik)

























Újdonságok ezek a piték, amik a képen is látszik, hogy nagyon picik! :D
















Ezeket már tegnap este felraktam Facebookra, azokkal együtt amiket tegnap mutattam, csak hát kevés időm volt. Holnap jövök, remélhetőleg új dolgokkal!
Addig is:
Akinek bármi kérdése/óhaja/sóhaja van,  vagy rendelni akar, az írjon a pillecukormuhely@gmail.com-ra:)

2 megjegyzés: