Oldalak

2012. július 8., vasárnap

Újdonságok vegyesen és egy kedves alkotás

Sziasztok!
Ma nagyon meleg volt itt nálunk Debrecenben. De máshol is, hiszen Szentesen megdőlt a meleg rekord. Ilyen  időben nem csodálom..Olyan melegem volt egész nap, hogy bármibe belekezdtem, abba kellett hagyjam. Vagy azért mert majd' megsültem, és rádőltem a babzsákfotelemre, vagy azért mert 5 percenként szomjas lettem és lementem inni. Ez az állapot nem nagyon kedvezett a fotózásnak. Most már nincs olyan meleg, de sötétben ugye nem nagyon lehet jó fotót csinálni. De hát ez van. Holnap megyek tánctáborba, de csak nyolctól délután egyig, szóval a délután többi részén aktívkodhatok, már amennyire lesz erőm. Délután nálam volt két kedves barátnőm, akik meg is osztották az oldalt, így már 48-an vagyunk Facebookon! Növögetünk szépen lassan. És ahogy megszokhattátok, jöhetnek a képek:
 
Mini nyalóka, amiben nincs pálcika, így ha megeszed, piszkos lesz a kezed ;)















Mini pillecukor medál-egyébként készült már bedugós füli is ilyen színösszeállításban, van kép róla facebookon


























Pasztell rózsaszín rózsás hajcsat:















Levélkék, amik nagyon aranyosak, bedugós fülik lesznek! Akár felesben is hordhatod egy fehér rózsával:) nagyon szép*-*
















Bedugós fűzöld rózsa füli:















Nagyon nagy, és színes nyalóka medál:

























Napsárga színű rózsás gyűrű:















Szivárvány medál ~ level. 2
















Ééés az utolsó kép nagyon kedves számomra, hiszen ez az ajándékdoboz(és ikertesója, amit barátnőm kapott meg) volt az első gyurmaság, amit készítettem! Elég furcsa, hogy egyszínű, de még nagyon régen vettünk egy ilyen lila színt. Mikor megtetszett a gyurmázás, ez volt csak itthon. Nagyon kemény volt, mert Fimo Classic. Nagyon sok ideig gyúrtam, és még mindig kemény volt. Azt olvastam akkor a neten, hogy rakjuk be mikróba(!!!), és akkor megpuhul. Nosza, nagyon megörültem neki hogy nem kell tovább bajlódnom vele, beraktam a mikróba,bár még akkor is furcsálltam. Elindítottam, és világítani kezdett( vagyis szikrázott), ezért azonnal leállítottam a mikrót és kivettem. Nem történt vele semmi! Tehát ugyan ott voltam, ahol addig, csak rájöttem hogy a süthető gyurma szikrázni is tud! Igen, nevessetek, hagyok rá időt míg újra koncentrálni tudtok:) Ez volt az első kalandom a süthető gyurmával. És ez csak a kezdet.....















Remélem ma jól alszok, hiszen holnap korán kelek, délután vagy este felé pedig jövök egy újabb bejegyzéssel:)

2 megjegyzés:

  1. Szia!A mostani kedvenceim :
    -pácika nélküli mini nyalóka :)
    -és a szivárvány medál :D

    Nagyon ügyes vagy!Régen én a gyönygyökkel foglalkoztam de átváltottam a blogírásra és fotózásra :)

    Na mindegy...a lényeg: Nagyon szép lett mind!

    VálaszTörlés