Oldalak

2012. augusztus 23., csütörtök

Hőség vs. Gyurmázás

Sziasztok!
Tegnap éjszaka alig aludtam, mert nagyon meleg volt. Csak forgolódtam forgolódtam és még jobban melegem volt. Ebből okulva ma éjszakára bekapcsolva hagyjuk a klímát.. Még nem voltam ma kint, de tuti 1000fok van, mint tegnap. Igazából nincs a meleggel semmi bajom, mert akkor meg azért panaszkodnék mert hideg van meg most amúgy is nyár vége van, legyen a maradék szűk két hétben egy kis forróság is. Viszont így gyurmázni sem tudok, mert most olyan nagyon sok kedvem lenne gyurmázni(ami eddig nem volt-.-) de így nem lehet:S Vagyis a Fimo Effect vaniliával nem. Mert az annyira nyúlik, hogy képtelenség belőle rózsát csinálni..ha a szirmot csinálnám, nem egyenletesen nyomódik szét, és ujjlenyomatos lesz..De kb. ugyanez volt a Fimo Soft fehérrel is. A megdöbbentő, hogy az Effect  Ice crystal blue meg olyan kemény hogy csak na..abból tudtam is egy nagyon szép rózsát készíteni. De hiába szeretnék a vaníliából, nem megy! Lehet hogy le kéne fagyasszam a gyurmát?? Egyszer már fagyasztottam le, mikor a szivárvány tortát csináltam, akkor a fehér habra a cukorkákat úgy csináltam meg, hogy vékonyra nyújtottam a rudat, minden színből és beraktam a fagyasztóba és utána karikáztam fel. Bár Fimo késsel dolgoztam, nem akartam megkockáztatni hogy összenyomódjon a cukorka.
Tegnap este egyébként fejlesztgettem a facebook-oldalt. Raktam fel kérdést, csináltam új mappát a bajuszos dolgoknak Moustache collection néven. Raktam fel még más dolgokat is, többek között rózsákat és cuki figurákat. Szerintem ma is felkerül néhány újdonság, de valószínű hogy csak délután.
A múltkori adag fotókból még mindog van szép számmal. Néhány közülük:

Üvegcsés nyaklánc, ami tele van színes cukorkákkal:














Rilakkuma nyaklánc:
















Karkötő tele cukiságokkal: pingvinnel, cukorkával éés két szelet tortával:)













Jégkristály kék rózsás hajcsat:













Nyalóka füli:














Kellemes napot!:)

2 megjegyzés: