Oldalak

2012. július 15., vasárnap

Muffinok és más egyebek

Sziasztok!
Ne haragudjatok rám, hogy se tegnap, se tegnapelőtt, se csütörtökön nem írtam! Csak nem nagyon volt időm. Ráadásul tegnap bele is kezdtem a bejegyzésbe, hogy akkor most írok! De sajnos nem jutottam a végére és mentünk el itthonról. Utána pedig este is elmentünk, és későn értünk haza, tehát nem nagyon tudtam volna akkor írni. Tehát a jó hír hogy nem tűntem el. De így is hiányolták valakik a bejegyzést. Ennek örülök, hogy valakik így követik a blogot:)
Egyébként pénteken sajnos vége lett a tábornak, amit nagyon sajnálok. Bár nem volt túl jó hétkor kelni(főleg hogy nyár van) és 5 órát táncolni, de nagyon élveztem! A karneválra viszont nem megyek, amit nem annyira bánok. Főleg hogy aznap elméletileg lesz dolgom ;)
Azt ígértem, és a cím is az, hogy muffinok. Mégpedig azért, mert rájuk kattantam:D Tegnap  készítettem muffin hűtőmágneseket, és még néhány új muffin is készülőben van! Ráadásul tegnapelőtt csináltam muffin alátétet, bár az nem gyurmából van, de ehhez kapcsolódik. Egy lila-fehér csíkos kartonra rózsaszín aljú muffin alapot tettem, arra "muffintetőt", ami csokis. És erre tejszínhabot, színes cukorkákat és egy koktélcseresznyét. Raktam rá öntapadós fóliát, ami megakadályozza hogy valami baja legyen:D
A gyurma muffinon kívül más muffin is készülőben van, de ez titok! Egyébként melyik a kedvenc muffinotok? Egyaránt gyurmából, és igazából is. A válaszokat kommentbe írjátok! Én szinte minden muffint szeretek, pl.meggyes, csokis, csokis-banános. Gyurmából meg a mentás és a citromos a kedvencem!
Valamint írhattok olyan dolgokat is, amiket meg lehet csinálni muffinosba! :D
Egy kis érdekesség a muffinokról:
A legnagyobb muffin 88,7kg volt, és egy német cukrász készítette el
Egyébként már lehet hűtőmágnest is rendelni, mert megtaláltam a mágneslapot! A közeljövőben rágyúrok a mágnesekre:D
  Még egy kis muffin:





















Szerintem ezek nagyon ínycsiklandóak, szívesen beléjük harapnék!
És a képek előtt egy kis újság: mint tudjátok, holnap zárul le az 50-es játék, amire már 21-en jelentkeztetek, de ez még holnapig változhat! És remélem hamar elérjük a 100 lájkot, mert akkor is lesz játék! Már csak 39 kell hozzá!
És amit már szerdán is el akartam mondani: készen van az első egyedi megrendelésem, ami egy karkötő volt! Nincsenek még a medálok kisütve, de összeszerelve majd mutatok képet!




Gemkapcsok, melyeket süti, nyalóka és egy-egy szelet csoki díszít:















Mentás bedugós fagyi füli: (élőben zöldebb)




















Bedugós narancsos fagyi fülbevaló:
























Like a sir cupcake, most kicsiben: (a karkötőre lesz)















Kicsi üvegcse, különféle cukorkákkal: (azóta sem kaptam a boltban ilyen üveget :S)















Remélem, hogy most már minden nap tudok majd írni, de az biztos hogy holnap jövök a játék nyertesével!! Minden nevezőnek sok szerencsét kívánok!

2 megjegyzés:

  1. Szia! :D
    A kedvencem a Like a sir muffin :D
    Igazából a csokis :P
    Mindeggyik nagyon szép és ötletes :)
    Így tovább! :)

    VálaszTörlés
  2. a kedvenc muffinom nekem is a megggyes és a banános csokis muffin
    további sok sikert!

    VálaszTörlés