Oldalak

2012. július 16., hétfő

Sorsolás, nyertes!

Sziaaasztok!
Lezárult a játék, amire az érvényes jelentkezések száma 23 volt! Pontban 16:00-kor sorsoltunk, és a szerencsés nyertes pedig: Kövér Niki! Nyereménye egy narancsos pite telefondísz, és egy 20%-os kedvezmény kupon! Gratulálok neki! A többieknek pedig esélyük lesz a 100-as játékon!
Egyébként én nagyon kíváncsi voltam, hogy ki nyer. És örülök neki hogy Niki örül a nyerésnek:D













Egyébként igyekszem sokat gyurmázni a héten, és már van újabb rendelésem is, tehát örülök.  És már vannak új rajongóim is:D És elkészült a like a sir cupcake párja, a lady cupcake. Képet holnap hozok róla!
Egyébként ti szeretitek a pilóta Piskótatallért? Ha igen, melyik a kedvenc ízetek? Nekem a málnás:)
Bocs a rövid bejegyzésért, majd holnap hosszabb lesz!

3 megjegyzés:

  1. Szia!
    Mégegyszer Grat Nikinek :)
    És én szeretem a Piskótatallért és a málnásat meg a szamócásat :P
    Alig várom a lady cupcake-t :D
    Jó fotózást! :D

    VálaszTörlés
  2. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés