Oldalak

2012. október 2., kedd

Keep Calm It's already October!



Sziasztok!
Múlt héten akartam ám írni, de végül nem sikerült. Úgy látszik, kezdek ráállni arra hogy kéthetente egyszer írok, de akkor jó sokat. Így történik most is. Összeszedtem a gondolataimat, azokat leírom meg toldok hozzá néhány dolgot.
Múlt kedden: őrületesen sokat gyurmáztam, két órát(!) és mindez suliidőben, hétköznap. Csak jöttek az ötletek, jöttek és jöttek. Így hát alkottam nem kevés dolgot. Néhányat le is fotóztam, volt akinek már küldtem is képet, de még nem raktam fel a Facebook oldalra. Egy nyakláncról van szó, ami Supermanes, és a szettemhez hiányzott múlthét csütörtökre:) Közben teszteltem egy új ragasztót. Meg kell mondjam őszintén, nem gondoltam hogy ennyire erős, ajánlással jutott el hozzám ez a ragasztó, de mégiscsak múlthéten próbáltam ki, mert 5 helyen néztük meg, és a hatodikon találtunk. Annyira erős, hogy állítólag csak kalapáccsal tudod szétszedni azt, amit összeragasztottál vele. Eddig nagyon erősnek/tartósnak bizonyul, megmondom őszintén, nem próbáltam ki kalapáccsal szétszedni, mert szerintem először a gyurma törne el, és csak utána jönne le az alapról:) Szóval mostantól (vagyis múlthéttől) minden ékszert ezzel ragasztok, így tuti hogy nem jön szét. Ennyit a ragasztóról, egyébként a neve: Loctite Super Attak Power Flex Gel. Tehát nem sima pillanatragasztó, hanem egy gél változat. Nem nagyon csöpög, nem nagyon folyik de kesztyűt ajánlok hozzá! Egy egyszerúbb gumi- vagy neylonkesztyű bőven elég:)
Más: Gondolkodtam, hogy eddig mi volt a legkelendőbb ékszer, amit készítettem: A like a sir cupcake. Kétszer került rá karkötőre, egyszer medál volt, egyszer meg nyaklánc. A második helyen a magenta rózsa füli, amiből elkelt egy lógós verzió, és két bedugós( a 2. utángyártás után) is. És megint újra fogom csinálni, mert nekem megint nincs, és pedig az egyik kedvencem!! További rózsa utángyártások várhatóak, mert nagyon tetszik nekem ez az újfajta rózsa, és akarok majd belőle több színből is csinálni. Szombaton megpróbáltam, és nem nagyon sikerült, fél-jót meg nem akartam, mert a minőség az nagyon fontos! Amúgy még soksok ötlet van a fejemben, amit a közeljövőben meg fogok valósítani, szóval nem maradtok újdonságok nélkül! Ilyeneken gondolkozok: újfajta matyó minták, Starbucks kávé, meg ilyenek:) remélem nem felejtek el mindent, mert nem írom fel.
Vasárnap volt az első ilyen, hogy kifogytam a nyaklánc alapból. Vagyis pontosabban az ezüst színű alapból. Még azokat is szét kellett szerelnem, amik készek voltak, így most néhány nyaklánc medálja össze-vissza van valamelyik gyurmás dobozomban. A facebookon a múlt héten kiposztoltam a leghosszabb irományt, a játékkíírásokon kívül. Azért volt ez, mert azt éreztem hogy muszály kiposztolni néhány dolgot, de a blogba már nem volt időm írni, így oda írtam. De ott nem maradnak meg annyira a posztok, mint itt, a blogban szóval csak tényleg nagyon néha fogok oda írni hosszabb posztokat. egyébként már nagyon sokan vagyunk, 149-en, ami folyamatosan nő, ahogy így elnézem:) Ennek nagyon örülök, így tovább. Minden megosztásnak, lájknak nagyon örülök:)
Ezt a bejegyzést részben a bőbeszédűségem alkotta, részben meg az, hogy leírtam jegyzetbe a telefonomba, mert szombaton, miután hajat mostam, késő este jutottak eszembe a dolgok. Éljen a logika! Volt már hogy írni akartam de nem jutott eszembe semmi, most meg úgy gyűröm a billentyűzetet hogy szegény mindjárt agyvérzést kap.De komolyan, néha én sem értek dolgokat. Szóval így, hogy lejegyzeteltem mindent, mindig tudom hogy mi után mi következik:)
Tegnap is akartam én ám írni, de megrendeléseket gyártottam, és kicsit nehezen ment. De akinek ma odaadtam, úgy véltem hogy örült az ékszereknek ;)
Amúgy mostanában csináltam mémes ékszereket is, amik bár nem kifejezetten lányosak, de én nagyon kedvelem őket. A Trollface-ből már a második készült.És ráadásul még trollkodott is, emrt folyton megfordulgatott a fülben:) De csináltam sokfajta mémeset..fülit, és egyebeket, de van olyan aminek nem dőlt még el a sorsa. Azokon még gondolkodok hogy mik legyenek:)
Más: nem tudom, hogy a többi gyurmás hogyan kezeli a gyurmás dobozát/amiben tartja a gyurmát, de nekem folyton olyan összevissza bedobálós lesz az egész. Mert én külön tárolom amúgy a gyurmákat, egy gyurmás dobozban, külön az eszközöket, kellékeket, szerelékeket. De a gyurmás dobozom mindig olyan rendetlen.  Rendet rakok benne, berendezem színek szerint, de sose marad úgy. Lehet hogy lusat vagyok szépen visszarakosgatni gyurmázás után, de össze is borul, mert az egyik csomag tartja a másikat és ha középről kiveszek egy vagy több csomagot, olyan dolog történik, mintha egy forgószél áldozata lett volna a doboz. De egyébként jól bírja, sok elfér benne, szóval szerintem egyenlőre maradok a dobozos módszernél, csak sűrűbben rakok benne rendet. Most is olyan kupis:S  A szerelékes dobozom nagyon rendben van, most raktam benne rendet, ugyanis tegnap látogatást tettem az egyik kreatív boltban, és vettem kapcsokat, medálokat meg láncokat:) Az új medálokból volt olyan, amiből én vittem el az utolsót. Szerencsém volt, az biztos. De már régóta akartam menni, így kapóra jött az alkalom. De tanulság, hogy menjek be kéthetente, mert most nem volt a handmade kezecskés medál, amit a nyakláncokra és a karkötőkre szoktam rakni.
Egy kis összefoglaló kép azokról, amiket vettem(egyébként nem szoktam ilyenfajta képeket csinálni, de szerintem jópofa)

Ha már így a rendrakásnál tartok, meg kell említenem hogy ahol a nyakláncokat tartom, az nem egy hosszútávú megoldás. Ugyanis mivel a legtöbb lánc bőven hosszabb mint 50-60cm, úgy kell ráakasztanom a tartóra, hogy csak addig szép amíg az aljáról nem kell lerángatni egy láncot, ugyanis egy parafatáblán van, és össze-vissza keresztezik egymást a láncok.
Ez meg egy kis segítség, ha nem vagytok képben a nyakláncméretekkel(neten találtam):

Lassan, de biztosan, a hosszú iromány után végre rátérek a címre. Tegnaptól október van, tehát már bőven ősz. Én most ennek a szokásostól eltérően nagyon örülök. Szeretem az esőt is, és nem hogy rossz, hanem jó kedvem lett tőle:) Nem tudom mire vélni a változást, de örülök neki, mert ugye ősszel sokat esik az eső és akkor legyen minden nap rossz a kedvem? Dehogyis! Az ősz az nagyon jó, és pont arra való hogy aki vidám, az vidítsa fel azt, akinek rossz a kedve. Mosolyogj, mert az ősz nem akar téged elszomorítani! :)) Mosolyogj az utcán, hogy minden ember, aki rád néz, azt mondja: Miért is van rossz kedvem? De akkor ő, ott, miért is mosolyog? Nem baj, akkor én is mosolygok:) Valahogy így:) De ha nincs kedved mindenkire mosolyogni, vegyél fel minden nap egy-egy olyan kiegészítőt, ami kicsit   "szomorúságellenes". Egy színes sálat, nadrágot, pólót vagy ha nem akarsz annyira kiűnni, egy élénk övet vagy egy fülit, esetleg valamilyen nyakláncot. Elég csak egy vidám dolog minden napra:)
Remélem nem csak én gondolom így...
Utolsó témám következik amit ma elmondanék ebben a gigahosszú bejegyzésben, amit még jobban hosszítani fogok. Az lenne, hogy tegnapelőtt elkezdtem gondolkozni a karácsonyi(!!) kollekcióról. Szerintem, ha nem gyurmáznék, és semmiféle ilyen dolgot nem űznék, eszembe se jutna szeptember végén/október elején a karácsonyról gondolkozni. De most megtörtént. Én is furcsállom magamat, hogy ilyen gondolatok vannak már, ilyen hamar a fejemben. Tavaly eleve nem is gondolkodhattam ezen, mert még nem gyurmáztam, mert csak később kezdtem, na de erről majd még később. Ha alapjáraton egy bevásárlóközpontban vagy hipermarket reklámújságában találkoztam volna vele, akkor idegesen fogtam volna a fejem, hogy könyörgöm, ilyenkor?!?  Szerintem sokunknak ez játszódott volna le a fejében, ha megtörtént volna. Szerencsére még nem jutottunk el erre a szörnyű szintre hogy október elején karácsonyi díszletben ússzon egy-egy bevásárlóközpont. Én sem tervezek ekkora balgaságot, csupán elkezdtem gondolkozni hogy milyen figurákat, dolgokat fogok majd készíteni, hogy mire tél lesz, készen legyenek fizikailag is(ne csak gondolatban) az ékszerek. Várhatóan november végére akarom elkészíteni a kollekciót, vagy darabjait, attól függ hogy mennyire özönlenek az ötletek. Így aki be akar  szerezni magának, vagy esetleg ajándékba egy-egy ékszert Pillecukor Műhelytől, az már ha szemfüles, az első ékszereket megcsípheti, így akár már Mikulásra is meg lehet lepni valakit:). Naa de nem ez a reklám helye:) Vagy mégis? :))
Többet nem beszélek a karácsonyról, elég lesz majd akkor, ha közeledünk hozzá:)
A soksok írás mellett mutatok is valamit:

Superman nyaklánc:)






















A nagy kedvencem, amit már megosztottam a facebookon, a menta színű rózsa gyűrű:






















Moustache Octies karkötő:












És végül egyik kedvenc (és az egyik legbutább) animációs sorozatszereplők:
Spongyabob Kockanadrág & (Csillag)Patrik



































Elnézést kérek, a sok szöveg mellé sok kép dukált volna, de nem tudtam még rendesen fotózni, de az biztos hogy addig nem szaladnak el, amíg nincsenek megörökítve:) És most megígérem, hogy minimum 1-1,5 hetente írok egy rövidebb-hosszabb bejegyzést! :)Üdv mindenkinek, Kari^.^

3 megjegyzés:

  1. a supermaneset és a spongyabobosat milyen technikával készítetted?:)

    VálaszTörlés
  2. Szia Réka vagyok.Nagyon ügyes vagy :) el nem adsz ezekből?nagyon érdekelne :) vagy esetleg tippet tudnál adni hol lehet beszerezni süthető gyurmát?előre is köszi.

    VálaszTörlés
  3. szia:) de, ezek eladóak, és a többi képen lévő dolog is. Süthető gyurmát bármelyik hobbiboltban tudsz venni:)

    VálaszTörlés