Oldalak

2012. október 23., kedd

Elmaradás

Sziasztok!
Ugye nem gondoltátok hogy eltűntem? Mert igaz hogy ide nem biggyesztettem egy sort se, de azért a facebookon írtam kisebb helyzetjelentéseket.  És már fent van Pillecukor Műhely a Twitteren, szóval ott is lehet követni! Ami meg a gyurmázást illeti, kicsit elmaradtam magamhoz képest mert az utóbbi 2-3 hétben alig gyurmáztam valamennyit, mert vagy időm, vagy kedvem nem volt. De azért a karácsonyi ékszereket igyekszem elkészíteni hogy még bőven karácsony előtt lehessen szemezgetni belőlük. Közben pedig járom a hobbiboltokat hogy újabbnál újabb medálokat szerezzek, amikkel különleges ékszereket készíthetek..Szóval sok vár még a felhasználásra, és a láncoknól is van még nagyon sok a múltkori bespájzolás óta.
Jövő héttől amúgy őszi szünet lesz, és akkor belevetem magam a gyurmázásba. A karácsonyi kollekció egy részét akkor tervezem elkészíteni, ahogy sok mást is. Halloween-i témájú ékszereket nem nagyon készítettem, sőt őszieket se. Engem ez nem fog meg annyira hogy egy egész kollekció készüljön. De azért lehet hogy beújítok magamnak valami kis aranyos nyakláncot!:) A végére meg itt van néhány új kép, nem régen készült gyurmaságokról.
Matyó füli, kissé bonyolult mintával. Ezt sokkal nehezebb volt elkészíteni mint a sima matyó mintát, sokat kísérleteztem mire a megfelelő méretre szabtam. És ráadásul nem is nehéz, pedig féltem hogy az lesz:


















Ezt a muffint azért készítettem, mert már régóta fel akartam használni a megmaradt rózsaszín szószt, de nem tudtam mire. Kicsit nem illik ide, de majd Valentin-napon előszedem:)


















Ezek a levelek (eukaliptuszlevelek) és a faágak egy Ausztrália állat- és növényvilágát bemutató plakátra készültek, és eléggé feldobták a "művet"













Remélem hamarosan ismét tudok jelentkezni, addig is kövessetek a Twitteren!! :))))

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése