Oldalak

2012. augusztus 3., péntek

Ünnepek:)

Sziasztok!
Ez a hét nagyon sűrű volt a számomra, volt amikor nem is nagyon jutottam géphez. A hétfő-kedd-szerda volt igazán pörgős:D DE nagyon élveztem ezt a három napot! Előtte sok gyurma szerelésen voltam túl, ,mert hétfőn és szerdán is ajándékba adtam jó sokat:D Így a gyurmakészletem kicsit megcsappant, főleg a fülbevalók. Kedden volt a szülinapom, ami őrületesen jó volt! Délelőtt muffint sütöttem, délután pedig a bulim volt. Nem tudtak nagyon sokan eljönni, csak négyen, de a hangulat nagyon-nagyon jó volt:D Nagyon jó és kedves ajándékokat kaptam, köszönöm mindenkinek. A buli után is nagyon jó volt a hangulat! Utána este meg kicsit rosszul voltam, mert túl sokat ettem(muffin, torta, chips és pogácsa.ja és burrito)
A bulin egyébként mindenki megcsodálta a gyurmakészletemet, néhányan még vettek is:D Nagyon örültem hogy tetszettek nekik az ékszerek! Szerdán is elvoltam, ezért nem írtam. Tegnap meg későn jöttünk haza, és azért:D Valamint olvasok is, mert már nemsokára megjelenik a Szent Johanna Gimi 7. része. Én még nem olvastam ki a 6. részt, mert februárban-áprilisban az Egri csillagokat kellett olvasnom, és így nem tudtam végigolvasni. Viszont mivel a kötelezőtől elfelejtettem hogy mi volt benne, újrakezdtem. És már a 420. oldalon járok. Sajnos. Egyébként 500 oldalas, de mivel nagyon jó, kb. 200-nak tűnik. Tehát ezzel a könyvvel nem leszek el sokáig:P
Viszont azzal egy kicsit igen, hogy újragyártsam az ajándékozott/eladott dolgokat. De lesz néhány újdonság is, és egy kedvelt "motívum". Mivel kifogytam a szerelékekből, ezért jó lenne venni. Hétfőn lehet hogy megyünk a kreatív boltba...Jó lenne! Most pedig a várakozó ékszerek, amiket kézhez kaptak az új gazdáik:

Bajuszos nyaklánc, két kalappal:)

























Bajusz képes, moustache feliraú nyaklánc, két kalappal:

























Karkötő, ajándékba, pillecukor és dinnye medállal:
















Szintén ajándék karkötő, pillecukorral és tutti-frutti fagyival:

















Együtt a két karkötő:

















Gyurmagyöngyös karkötő jégkristály kék és rózsakvarc színű gyöngyökből:

















Lájkoljátok a facebook oldalt, mert 16 ember és játééék!!:))

1 megjegyzés:

  1. Szia!
    Ezek nagyon ötletesek :)
    Én a gyümölcsös fülijeidett mindig szerettem,nem tudom abból fogok-e még látni?!
    Végülis minden nagy szép a bajszos nyaklánc tetszik :)
    Jó gyurmázást!:)

    VálaszTörlés