Oldalak

2012. július 29., vasárnap

Már csak 1, 2 és 3 :)

Sziasztok!
Nem hanyagolom a blogot, csak tegnap strandon voltam, utána meg elfoglalt. Így történt az, hogy bejgyzés nélkül maradt Pillecukor Műhely oldala. És ez még rímelt is! Egyébként most magamhoz képest jó barna vagyok, mert tegnap sokat barnultam. Remélem nem fakulok ki egyhamar:D Reggel sokáig hunytam, így az elhalasztott gyurmázást délutánra halasztottam. Ugyanis tegnap este felé akartam gyurmázni, de nem sikerült. Így ma délutánra maradt, ami nem baj, mert nem annyira volt sietős a dolog, csak kicsit. Valamiből tömeggyártás volt. Nem volt annyira szórakoztató, de jól néztek ki egymás mellet. A végeredmény(/ek) pedig szerintem nagyon jó lett! Sajnos képet nem mutathatok, majd kb. 3 nap múlva. Más is készült ma, egy kis kiegészítés két nyaklánchoz. Képek ezekről is majd 3 nap múlva!
Amúgy a facebookon már csak 21 ember hiányzik, és játék! Valamint itt a blogon lettek újdonságok: a chat és a facebook like box. Az utóbbit valahogyan eltüntettem, és azóta sem tudom visszacsinálni. Néhány úúújdonság a pénteki sütésből:
Ez nem az, mert június körül csináltam, de levált az alapról, nemrégen ragasztottam vissza. Cseresznye bedugós füli:

























Tükörtojás füli:
















Naagy türkiz rózsa medál:















És végül, de nem utolsó sorban; a gyurmagyöngyös karkötő:
















Mára ennyi lenne, nézegessétek az oldit és írjatok a chatbe ha van kedvetek:D

1 megjegyzés: