Oldalak

2012. augusztus 10., péntek

Közeledünk...:D


Sziasztok!!
Elkezdtem egy bejegyzést írni kedden, de nem küldtem el, úgyhogy most összeszövöm a mostani írást a keddivel. Remélem nem baj hogy nem írtam, de aktívkodtam:) Hétfőn eljutottam egy nagykerbe, és  két kreatív boltba. Jó sok mindent vettem, elég lesz egy darabig. A halközben pedig megint volt sárgaréz lánc, vettem jó sokat! Meg persze ezüstöt is. Medálokat is vettem, pacit, baglyot, és madárkás-kalitkásat. Majd ezeket felhasználom az ékszerekhez:DD Vettem mini üvegcséket is, ők is bekerülnek a "rendszerbe". És most azért sem ülök nagyon a gép előtt(nem írok ide) mert gyurmázok!! Mert készülődök. Valamint újdonságokon töröm a fejem..Tehát bocsi ha most nem sűrűn fogok írni!
Tegnap kisütöttem nagyon-nagyon sok gyurmát, köztük főleg füliket. Összeszereltem őket, és van egy új kedvencem is, ami most is a fülemben van. Fotózni nem tudom hogy mikor fogok, talán ma délután vagy holnap, de valószínű hogy csak holnap mert most nem is süt a nap és átadok egy karkötőt is:) Már megmutattam nektek, a négy medálos édességes az. Remélem tetszeni fog az új gazdájának!!
És nem csak gyurmázással készülök, hanem véglegesítem a bedugós fülbevaló tartót. Nem rég lett készen, éppen szárad a "gyurmás asztalon". Az más kérdés hogy hogyan fogom rá megcsinálni a lyukakat...mert hogy  3mm vastag kartonszerű anyagot kéne átszúrni! Majd meglátjuk:)
Egyébként új szavazást indítottam itt a blogon, arra vagyok kíváncsi, hogy mit szeretnétek nyerni a 100-as játékban. Egyenlőre a nyaklánc vezet, gyanítom hogy az lesz a nyertes, így töröm a fejem hogy melyik legyen a szerencsés nyaklánc amit megnyerhettek. Apropó! Máááár 95-en vagyunk, és ez nagyon közelít a bűvös 100-hoz, jó lenne elérni a hétvégén!
A bejegyzés végén pedig egy kérdést szeretnék feltenni. Nektek bejönnek a natúr színű rózsák? Nyakláncnak, fülinek, gyűrűnek?

2 megjegyzés:

  1. SZia! :(
    Örülök,hogy voltál ilyen helyeken!Remélem látunk majd képeket! :)
    Annyira rossz,hogy hiába írok nem írsz vissza,mintha nem is érdekelnélek,úgy érzem le vagyok tojva.Bocsi de így érzem :S
    Várom a következő bejegyzésed!
    Szia! :(

    VálaszTörlés
  2. Szia!
    Ne haragudj, nem szándékosan nem írok vissza!! Ezentúl sokkal jobban fogok figyelni.Nagyon örülök hogy legalább te minden bejegyzéshez írsz, és sajnálom hogy nem szánom rá az időt hogy visszaírjak! :(
    Képeket majd láttok, csak most nem nagyon süt a Nap és fotózni így nem tudok:S

    VálaszTörlés