Oldalak

2012. július 11., szerda

Sok minden:D

Sziasztok!
Először úgy tűnt, hogy nem fog összejönni ez az érdekes, hosszú bejegyzés, aztán végül csak összejött. Olvassátok boldogan:
Ma tök jó volt a tábor, mert nem is voltam fáradt, csak melegem volt, de ez már nem új nekem. A mai stílus a House volt, ami nekem nagyon tetszett, ellentétben az előző két napival. Bár azok se rosszak, de én ezt sokkal jobban szerettem. Valamint breaken is haladtunk, és tanultunk új mozdulatsort:D Viszont a break edző ma furcsa volt, na de ez nem lényeges. Délután, miután hazaértem, megnéztem a Facebookot és a blogot is! Facebookon jelenleg 59-en vagyunk, és még néhány "oldal" is kedvencként jelölt! A blogba meg érkeztek kommentek. Az egyik egy kedves lánytól, Rebekától, aki most is csak dicsért, pedig először volt egy kicsi összetűzésünk, de utána kiderült, hogy kedves lány! Tehát ne ítéld meg a könyvet a borítója alapján! Valamint a mondás, ami most nem igaz, de a kivétel erősíti a szabályt, hogy: Fontos az első benyomás! - Hát, szerintem nem!! De erről megkérdezhetjük őt is. Na mindegy. Egyébként tegnap és ma is volt egy-egy komolyabb érdeklődő. Az egyik sugallta hogy nemsokára rendelni akar, szóval várom az emailjét, a másik pedig az előbb említett Rebeka, akitől még nem kaptam választ.
Valamint jött egy hozzászólás egy névtelentől, aki ezt írta:
"szarsááág tuti megolvad a melegbe és szétolvad a füledbe ne rendeljetek ilyet!"
Tehát "kicsit" rosszindulatú emberrel van dolgom. Írtam neki vissza megjegyzést. Egyébként meg elég sok visszajelzést kapok a munkáimról, tisztában vagyok vele, hogy milyenek a munkáim. Valamint nem sóznék emberekre pénzért olyan szemetet, aminek a minősége nulla! Remélem ezt tudjátok! És csak annyi ehhez még, hogy ha én egy ilyen megjegyzést írnék, akkor odaírnám a nevem, mert névtelenül sok mindent lehet mondani következmények nélkül.  Nem akarom tovább borzolni a kedélyeket, csak el akartam oszlatni ezt a dolgot!
ÉS: már 20-an jelentkeztetek a játékra, pedig még csak 2 napja megy! Ez igen:) Belehúztatok rendesen, mindenki nyerni akar! Sok szerencsét mindenkinek!
Másról is beszéljünk! Ma nem sokat fotóztam, csak a legszükségesebbeket, ráadásul már nem sütött a nap, szóval 2x nehezebb volt mint normális fényben..remek. De sikerült lencsevégre kapnom olyan dolgokat is, amiket már rég meg akartam mutatni. Ja és egyhetes az oldal és a blog!
Egyébként szerintetek miért van az, hogy az ember nyugisan fel akar menni a netre, hogy írjon a blogjába, képet szerkesszen, facebookot nézzen stb. és akkor mi történik?? Hát persze! Vagy öten írnak neki (msn,fb) és lájkolnak 5000 képet. Közben én képet szerkesztek, meg raknám fel ide őket, erre tessék! Félre ne értsetek, örülök neki hogy nem egy nyomi kocka vagyok akinek se barátja, se semmi dolga, csak az hogy a gép előtt üljön:D Örülök neki!! Kedves ismerőseim! Itt köszönöm hogy gondoltok rám, és rám írtok:D
Jöjjenek a képek:


Ez egy pásztor füli, aminek a fele pásztor, másik fele bari. Barátnőm kérte tőle, már jó régen. Meskán látott egy ehhez hasonlót, a barátnője majdnem megrendelte, én meg kicsit máshogy, de megcsináltam neki. Kicsit nehéz, mert még akkor nem voltam olyan mint most, de azért szereti. Ma tudtam tőle kölcsönkérni, mert ma jutott eszembe. Egyébként itt lakik közel, a szomszédban, tehát nem volt nehéz áthozni!















Egyik kedvenc Párizs feelinges láncom:) van rajta üveglencsés medál, Eiffel torony medál és egy francia macaron is. Mikor megcsináltam, minden nap ezt hordtam!!
















villanykörték, amik világítanak a sötétben:D















A dinnye szeletek ezúttal fülik:

















aranyos kis gumikacsa:


















Rózsaszín fagyik: mik legyenek? mert még nincs eldöntve:)
















Na ez tényleg hosszú bejegyzés volt, remélem izgi is, ha tetszett, kommenteljetek, de ha nem , akkor is:D

3 megjegyzés:

  1. Szia Karina!
    Köszönöm a megemlítést a bejegyzésben rólam :D
    Igazán örültem neki tényleg! :D
    Nos örülök ennek a hosszú bejegyzésnek! :)
    És írtam is vissza üzenetet!
    Remélem nem gond ez a kis várakoztatást :/ hidd el már most megrendeltem volna!
    A kedvenc városaim közé tartozik Párizs amiért igazán tetszik az a lánc!:)
    További jó gyurmázást! :)

    VálaszTörlés
  2. Nagyon tetszenek a műveid :)
    soha nem értettem hogy lehet ilyen aprólékos és kicsi dolgokat "nagy" kézzel csinálni.
    További sok sikert és sok szép munkát.:)

    VálaszTörlés