Oldalak

2012. július 6., péntek

Újdonságok ömlesztve

Sziasztok!
Ma nem gyurmáztam, viszont sikerült kisütnöm az újdonságokat, szó szerint. Reméltem hogy sikerül ma, mert    
be volt tervezve, de azt nem gondoltam hogy tényleg. Nem tudom pontosan azt, hogy miért tulajdonítok ennek nagy szerepet. Szerintem azért, mert minél hamarabb igyekszem megmutatni az újdonságokat, és mert be szoktam tartani az ígéreteimet. Facebookon jelenleg 36-an vagyunk, ami szép szám, így tovább:)
A sütés mellett fotóztam délután, bár elég sok rosszul sikerült, mert nem igazán sütött a Nap. Hátráltatta a dolgot az is, hogy nincs itthon fülialapom. Ezért a legkönnyebben áthelyezhetővel fotóztam a fülinek szánt mütyüröket. Most sietnem kell, majd holnap írok többet. Mutatok néhány újdonságot is, amit beígértem.

Málna lógós füli, ami igazán ínycsiklandó:
















Epres-csokis torta füli:
















Gyümölcsös pite nyaklánc:























Gyümis pite fülbevaló:
















Magenta rózsás füli:



















Pöttyös túró rudi füli:















Borsó füli:















Like a sir cupcake medál:




















Most csak ennyit mutatok, holnap mutatom a többit!

4 megjegyzés:

  1. Juj Kari! :3
    Ezek nagyon jók lettek! :D
    Nekem legjobban a málnás füli,a pite nyaklánc és a rózsás füli tetszik! :)
    Így tovább! :D

    VálaszTörlés
  2. Ezek nagyon szépek a legszebb a Gyümölcsös pite nyaklánc és a málna fülbevaló

    VálaszTörlés