Oldalak

2013. február 9., szombat

Aktuális

Szép hétvégét mindenkinek!
Szerintem már mindenki azt várja, hogy tavasz legyen, elég volt a sok borult napból, hóból, (bár ebből nem volt annyira sok), szélből. Ráadásul télen nagyon hamar sötétedik, így nappali fény nélkül nem csak a kedvünk lesz rossz, de még fotózni sem tudok. Meg van a kontraszt a tél és a nyár között, és ha lenne egy pro-kontra listám, akkor tuti a nyár nyerne, egyrészt mert nincs suli, másrészt meg az összes többi dolog amit csak nyáron lehet csinálni. Ráadásul nyáron lesz egy éves a blog:)) Várjuk csak szépen lassan a tavaszt, mert utána már csak egy lépés a nyár! Amint lesz időm gyurmázni, rágyúrok erre a témára, és tavaszias ékszereket készítek;)
Lefestettem az előző bejegyzésben említett parafa táblát, szép lila lett, és jó volt mert legalább lazultam kicsit a hét közben , mert gyurmázni nem nagyon volt türelmem. Két napos meló volt, mert kedden a keretet festettem be lilára, aztán csütörtökön a "belsejét" elefántcsont színűre, ami csak azért kell hogy a szalvéta jobban mutasson. Lényeg a lényeg, tegnap vettem szép szalvétákat, hogy akkor a hétvégén megcsinálom. Elkezdtem, de nem sikerült. Hólyagos lett a szalvéta, és elázott. Nem csináltam tovább, belekezdtem más dolgokba, de azok sem sikerültek. Így úgy döntöttem, hogy nem csinálok semmit, mert valószínűleg el fogom rontani :S
Ma sütöttem cupcaket, ami nem egyenlő a muffinnal. Eddig ezt én se nagyon tudtam, hogy mi a különbség, de ez: a muffin tésztája lehet édes vagy sós, a cupcake viszont csak édes , és igazából egy piskótatésztához hasonlít.
A receptet a cuppcake.blog.hu-ról vettem, narancsos fahéjas cupcake. Külön-külön nagyon finom minden része, de együtt még sokkal-sokkal jobb!

És végül: SzJG 8.- teljes borító <3 data-blogger-escaped-br="">

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése