Oldalak

2013. január 29., kedd

SzJG;))

Sziasztok!!
Az utóbbi időben nagyon elhanyagoltam a blogot, meg a Facebook-oldalt is. Az okot én sem tudom. Gondolkodtam, hogy lehet hogy nem volt időm?? Bizony volt, nem is kevés. Ez volt az az időszak, amit talán alkotói válságnak lehet nevezni. Olyan keveset gyurmáztam, mint eddig sohasem. Az újdonságok száma jóval a béka ........ na szóval tudjátok, van egy ilyen közmondás:)) Remélem, ez volt a "legmélyebb gödör", mert onnan már csak felfelé lehet menni. Nem szeretném ha mégegyszer megismétlődne ez az időszak, amit igazából pontosan behatárolni sem tudok, valahonnan október végétől talán idáig.Vagyis múlt hétig. De csak előre, és előre, mert semmi sem áll meg:))
Ugorjunk. SzJG. Remélem sokótoknak jelent ez valamit, és nem csak meredten bámuljátok a gépet, hogy "ez meg mi??".
Szent Johanna Gimi, a legjobb könyvsorozat sokak és többek között szerintem is. Óriási és még annál is nagyobb fan vagyok, és bár néha kicsit furának, vagy őrültnek néznek érte:)) Ha nem tudnád, kedves látogató, akkor elmondom: A könyvsorozat 8 részes, ifjúsági naplóregény, amely egy lány szemszögéből írja le a gimnáziumi éveket egy magángimiben, a Szent Johannában.
Eddig 7 része jelent meg, a nyolcadik rész márciusban fog, címe A Szent Johanna Gimi 8.-Örökké
Ha még nem tetted, sürgősen olvasd el, és:

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése