Oldalak

2012. augusztus 21., kedd

"Sometimes I gotta get a good feeling"

Sziasztok!
Nálunk itt Debrecenben nagyon meleg van, kint alig lehet megmaradni. Viszont itt bent szerencsére igen, tehát írok:) És mint ahogyan írtam, megszerkesztettem a képeket. Jó sok új dolog van, úgyhogy igyekszek csöpögtetni belőlük ide a blogba is. Meg persze a Facebook oldalra. Ahol egyébként 110-en vagyunk, és 7 jeletkező van a játékra. Még mindig van sok idő belőle, de ha akarsz jelentkezni gyorsan hívj meg valamit az oldalra, mert észre sem veszed és már eltelik a 2 hét!
És egy  tény, ami minden diák oldalát fúrja. Már csak 13 nap a sulikezdésig!! Ez egyébként nem annyira kevés de ha azt nézzük a nyári szünet is nagyon rövidnek tűnt(az eltelt része). Én eddig nagyon nem akartam hogy suli legyen, hanem inkább forró nyári napokat MÉG, MÉG, MÉG! De most már nem akarom:) Jövőre is lesz nyár, ki lehet bírni addig. Nem igaz? Jó, jó ez kicsit furán hangzik egy diák szájából, de én  már ténylig várom kicsit. Mert új suli, új hely, új osztály, új osztályfőnök, új osztálytársak. Így érthető, nem? Szóval azért is írok erről valamilyen szinten, mert délelőtt voltunk a könyvekért. Ahogy kb. jellemezni tudom: egy közepes méretű halom, ami új könyv szagú és giga-mega nehéz:) Ami nem mellesleg tartalmaz egy kilencedikes matekkönyvet:") Elég ennyi a suliról, szerintem ti így is rosszul lettetek tőle.
Még a múlt héten készítettem új gyurmákat, ami rendhagyó volt, mert egy egészen új dolgot próbáltam ki. Annyira nem állt hozzám közel ez a stílus, de ahogy elkészítettem, megkedveltem:) Nem másról van szó, mint a hungarikumokról, jelen esetben a matyóról. Ugyanis matyó virágot készítettem. A klasszikus vörös-kék-napsárga mellett készítettem vanília színből is. Így aki nem kedveli a harsány, csak a letisztult, pasztell színeket azoknak bizonyára tetszeni fog:) Még nincsenek kisütve, és előreláthatólag fogalmam sincs arról, hogy mikor lesznek. Tehát addig nem is tudom lefotózni csak "nyersen". Akkor jegeljük kicsit a témát, ha már meleg van, illik ez a hasonlat. ÉS még rímel is:)
Gondolom hogy már sokan várjátok az új ékszereket, úgyhogy arra tekintettel, hogy nem tudom, hogy van-e a közeletekben orvos, végre lerántom a leplet. Tádáááám:

Az első, egy natúr vanília színű rózsás gyűrű. Visszafogott, de aranyos:)



















Türkiz rózsa gyűrű:






















Te is bajusz mániás vagy? Akkor ezt neked találták ki: Moustache gyűrű:)

















Szivárvány gyűrű:)
















Kis virág gyűrű:

















Mára ennyi lenne, hűsöljetek, mert napszúrást kaptok ha napon vagytok!! :)

2 megjegyzés:

  1. Szia! ^^
    Nagyon jó lett mind,főleg a bajszos gyűrű *ő*♥
    Óó szomtájmsz áj...x)) na jó lenyugszok...
    Mentségemre szóljon megsütött a nap x33
    Várom a következő bejegyzést.Nekünk 27.-én lesz a könyvosztás végem van T_T
    Na mindegy...jó szerelgetést,gyurmázást! ^^

    VálaszTörlés
  2. akkor megnyugodtam hogy nem csak én és a környezetem bajuszmániás:) Nekünk a másik suliban 30-án volt tavaly is meg nekik most is..neki kéne állnom befedni. ÉÉÉs köszike:))>.<

    VálaszTörlés