Oldalak

2012. augusztus 19., vasárnap

JÁTÉK!!

Sziasztok!
Bocsánat-bocsánat, hogy már megint nem írtam...de ettől függetlenül van okotok mosolyogni, mert elértük a 100lájkot!! Nagyon-nagyon örülök neki, nem gondoltam hogy ilyen hamar meglesz:)
Az egyik ok, amiért egyébként nem írtam, hogy nincsenek lefotózva a dolgok. Ugyanis összeszereltem nagyon sok mindent, hogy ne csak itt-ott kallódjanak, hanem rendszer is legyen bennük. Meg más dologért is szereltem őket össze, csak az sajnos sztornó lett, emiatt nagyon szomorú vagyok. Igyekszem majd lefotózni azért őket, hogy meglássátok:)
Viszont a játékot ide is berakom, hogy ha valaki nem nézte facebookon, itt is találja meg!












Játék! 
 Nyerd meg a képen látható Like a Lady cupcake nyakláncot!
Mit kell tenned ahhoz, hogy részt vegyél a játékon:
1. Lájkold a Pillecukor Műhely-t a Facebookon!
2. Hívj meg legalább egy ismerősödet, hogy lájkolja az oldalt
3.Ha lájkolta, írj egy kommentet a kép alá, és írd meg, hogy kit hívtál meg! (meg kell jelölnöd a kommentben, a komit a facebookra írd!)
A játékot szeptember 2-án zárom, addig lehet jelentkezni.
SZABÁLYOK, amiket be kell tartani, különben nem érvényes a jelentkezés:
Csak élő személyek Facebook profiljai játszhatnak, kitalált karakterek, facebookos oldalak NEM!
Ha már egyszer hívtál meg embert, az nem számít, egy újat kell meghívnod!
A játék miatt meghívott emberek is játszhatnak, de nekik is egy új embert kell meghívniuk!
Mindenkinek sok szerencsét! :)

2 megjegyzés:

  1. tetszik az eggyik rózsagyűrűd (bár az egyik új lenyomatos!!! :P) ha am megrendelném adnál róla számlát??? mert az jó lenne!!! köszi, Tündérbogyó <3

    VálaszTörlés
  2. adnék róla számlát:)így akkor ha szeretnél rendelni, írj légyszi egy emailt a pillecukormuhely@gmail.com-ra:)

    VálaszTörlés