Oldalak

2013. november 22., péntek

I came back

Időtlen idők óta nem írtam ide. Nagy tervekkel indult a nyár, de aztán minden másképpen alakult, mint gondoltam. Nem is gyurmáztam, bár volt egy hét mikor elég különleges dolgokat gyártottam, majd kehet hogy kép is lesz róla. De nem tudom. Elmúlt a fellángolás, ami nem csak kezdeti volt, de már nem a régi. Nem tudom miért, azt se tudom mikor suhant el. Úgy, hogy észre sem vettem. Tavaly a suliváltás miatt új volt nagyon soka minden, főleg arra koncentráltam. Mondtam magamban, hogy nem gyurmázok mert nincs időm dehogy nem volt, most is van. Csak egy idő után eszedbe sem jut. Nem tudok ígérni semmit, mert vissza szeretnék térni, de ki tudja, megint milyen tényező miatt változik a helyzet. A blogolást is nagyon szeretem, úgyhogy már azért is megéri megpróbálnom. Most tényleg.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése